Daisypath - Friendship

Saturday, August 17, 2013

Bakal Sarjana Muda.. =)

Hey .. setelah sekian lama.. arini tergerak hati nak post sumthing kat cni.. Alhamdulillah ,. hari ni ak dah sah jadi pelajar UITM.. haha. poyo x.. ?? wpun hati sebenarnya malas nk blaja.. xde hati nk blaja. dah kerja hampir 4 tahun. bersenang lenang kt pjbt. nk kne hadap assignment bagai.. omg!! mcm ne la ak nk harungi. pembelajaran selama 4 tahun.. uwaaaa !!!! pening2.. huhu.. akan ku gigh kan jgak tamatkan ijazah nie.. hopefully Mak ngn Abah dapat tgk ak konvo nnt.. iallah.. sbb ak tau dorg nk tgk ak dgn segulung ijazah.. fuh!! mcm dramatik plak.. hehe.. tapi tadi taklimat dr pihak UITM. sumpah. 1 ape pun ak x faham.. dah la buat dalam makmal komp. de tenet lak tu. ofkos la ak ngadap FB je.. haha..tapi yg ak x ske. de sorg skod ak nie.. die amik same kos aku ngn ak. benci gile die !! sgt annoying !! nak je ak gtau die.. boleh x wat x knal ak jer. ?? hello .. jgn arap la ak nk tlg kau wat assignment kau. ak bkn kuli batak kau.. dan jgn arap ak nk tlg kau apa2...org mcm kau x layak di tlg pun. maaf la.. kite bukan kadet lagi kau nak arah ak ape2.. dan 1 agy xyah nk berlagak la stakat naik kete vios,, pkai iphone 5.. ak pun mampu tp ak x minat. ak lebih ske ido secara besederhana.. dah la mls ak nk pk psl budak yg ntah ape2 tu.. ok.. Salmi Chaiyok2!!! Hopefully semuanya berjalan dengan lancar dan tamat pengajian dengan cemerlang.. chewah !!! :)

No comments:

Post a Comment