Daisypath - Friendship

Friday, November 21, 2014

Majlis Bertandang di Ipoh, Perak (8 Nov 14)

sebelum majlis bertandang.s.empat lagi kami pergi Pra Honeymoon kt Morib... ni pn setelah di paksa oleh mak... haha..amboi mak..x sabar nampak nak timang cucu.. ngeh3x.. ok.. gurau2 je.. boleh la ktorg amik masa utk berehat sblom suami sibuk wat persiapan utk majlis di rumah dia plak.. 


Gold Coast Morib, Banting


Tadaaa.. belah laki ak mengenakan tema berwarna hijau gold.. 


Sekali lagi.. terima kasih sgt2 buat team Sword Bearer sebalah suami.. siap bersilang pedang dalam hujan.. korg memang sempoi.. 


Antara kawan ak yg datang.. biase la majlis belah laki.. dah tentu lah kawan2 suami yg ramai kan.. ape2 pun terima kasih korg datang.. dan hadiah yg diberikan.. :)

Aku sudah kahwin.....!!!

Hye.. salam.. lama dah x update kt cni.. dah alang-alang tengah bertugas...amik kesempatan la nk update.. tanggal 31 Okt 14.. aku telah selamat di ijab kabul kan dengan Muhammad Fauzi bin Jamaludin dengan sekali lafaz.. dengan itu.. aku sekarang tidak lagi bujang.. aku dah kahwin.. yeay..!!! hahahaha.. betul org ckp.. best tau kawen.. bile dah kawen. mest menyesal kawen lambat. hehehe.. *mud gedik smpai dah..  so.. sesape yg blom kawen..jmpe je jodoh..cepat2 ajak kawen.. haha.. meyh nk blnje 1 gamba kawen ckit...

Gamba akad nikah byk kt photographer.. ade kt hp pn x berapa nk clear.. dan 1 hal..ak mls nk transfer kt laptop.. hehe.. so.. ak blnje gmba yg ni je k... 



Pic kami berdua yang diambil daripada hp kengkawan yg datang... (1 Nov 14)


Pic bersama family mertua.. ;)


Pic bersama Team Sword Bearer.. thankz guys.. korg mmg awesome.. terima kasih atas bantuan yg diberikan..




Ni antara kengkawan yang datang..sebenarnya ramai lagi kengkawan yg datang.. tp x de gamba nyer.. ape2 pun aku rase sgt2 la terharu..sbb kebanyakan kengkawan datang dari jauh smata2 nk attend majlis aku ni je.. sgt2 hargai dan x mampu nk ungkapkan dengan kata2..hanya tuhan saja mampu balas segala pengorbanan korang.. sayang korg sgt2.. insyaAllah.mana yg x kawen lagi tu.. ak akn cuba attend majlis korg wpun jauh k.. aku akan ingat..  dan terima kasih jugak kepada yg telah memberi hadiah kami berdua.. semoga Allah memurahkan rezeki anda semua ye.. aminnn... 

Majlis berjalan dengan sangat lancar..ape yang dirancang semua menjadi..semua yg berlaku dari majlis akad nikah..majlis sanding... ak sgt2 berpuas hati.. bagi aku... xde satu pun mencacat cela kan majlis tersebut.. org2 yg membantu persiapan majlis aku..mcm khemah.. katering.. band.. mak andam.. sume buat kerja dengan superb la. aku gembira setelah semuanya selesai dengan jayanya.. so.. mak n abah leyh tido lena.. dorg paling byk support aku dalam buat persediaan kawen.. dengan ade nya dorg..ak rase ak la bakal pengantin yg sgt rilex.. x buat ape pun.. cuti awal.. membute je lbeyh... hehehe..