Saturday, August 17, 2013

Aku dah dirisik wei..

Perkenalan dengan insan yang bernama Muhammad Fauzi bin Jamaludin sekarang bertambah serius apabila family die dtg hantar cincin sbg tanda hari raya yang lepas. semuanya tanpa dirancang..kami hanya merancang untuk sesi perkenalan antara parents kami berdua tapi tak sangka ia menjadi sesuatu yang serius bila ayah si pojie pagi2 la kol ak menyatakan hasrat nya utk membawa cincin sbg tanda. alhamdulillah.. mak bapa ak sudi menerima hubungan ini.. dan merestuinye. wpun itu adalah hari pertama mereka melihat poji dan fam poji melihat aku.. mereka masing2 suka.. aku bahagia dengan hubungan ini wpun pada asalnye aku hanyalah menganggap hubungan ini hanyalah untuk perkenalan yang main2.. saja2 untuk mengisi masa sunyi aku.. hehe.. jgn mara ye syg.. die bukanlah sempurna utk ak.. dan ak bukanlah sempurna untuk dia.. tp ak harap kami akan saling melengkapi.. aku terlmpau byk kekurangan berbanding wanita yang lain.dia tetap menerima aku se adanya.. ak berharap hubungan ini berkekalan dan apa yang dirancang akan berjalan mengikut hendakNya.. selagi cincin ini tersarung dijari aku.. selagi itu aku setia menunggu kamu wahai Mr Fauzi.. =)


No comments:

Post a Comment