Daisypath - Friendship

Saturday, November 3, 2012

Deactive Facebook

Zaman makin lama makin moden.. canggih.. dunia smakin maju.. Facebook.. lbeyh dikenali sbg FB.. sape yg xde FB kan.. percaya la.. budak skola rendah pun kdg2 pndai berFB dr kite yg dewasa nie tau.. ak pun salah seorg pengguna FB juga la.. tapi dah hmpr smggu ak Deactive FB.. lanx la org nak kate ak poyo ke ape.. tapi ntah la.. sbb ak rase idop ak asyik2 la nk buka FB.. maklum la pkai hp yg de tenet mmg la akan buka je kan.. kalo x watpe pkai hp de tenet kan.. bek pkai hp torchlight jer.. tp tu sume pemikiran org jer.. De stgh org ckp ak x leyh idop la kalo x buka FB.. tp dah hmpr smggu ak x on9 FB ok jer.. xde rase ape2 pun.. kdg2 FB nie melalaikan kite jgak tau.. dan boleh bawa kearah kesesatan.. tu dr segi kesan negatif la..kesan positif pun ade.. erm.. sbenanyer ak deactive FB mmg xde sbb .. sje ske2.. tp de membe ak nie x caye.. aku main2 je pun yg ak deactive FB sbb sakit hati.. serius tu sume men2 je.. pnah la ak trase skali tp x perlu kot ak gtau kau pkare tu.. sbb bnde tu dah lame dah sbenanyer lpas.. soo.. x kan ak nk ungkit lagi.. sbb tu ak amik kputusan lbeyh baik berdiam.. sbb kalo ak tnye pun.. ak dah tau jwpn dari kau.. dan ak xnak la kau tuduh ak ni cemburu x psl2.. or.. ske pk bnde yg mrepek2.. tggu la.. bile ak dah bosan nnt.. ak on la balik FB ak tu.. =)

No comments:

Post a Comment