Wednesday, September 18, 2013

Kehidupan

Hello.. tgh busy keje pun sempat agy curi2 mase update blog.. just utk sejuk kan hati sndri.. kdg2 ade sesetgh perkara kite x mampu utk bercerita dgn org lain. hanya mampu simpan dalam hati sendiri jer.. hubungan kawan baik.. yg dulunyer sgt erat.. tapi sekarang hubungan tu makin lama mkin jauh.. jauh dan jauh.. ape aku boleh buat.. yeahh !! mybe ak punca nye.. tapi bnde tu mgkn dah takdir dan jodoh kot.. salah aku. ak menerimanya tnpa berfikir utk implikasi yang akan berlaku.. tapi bg ak .. past is past. ak bkn seorg yg amik hati.. itu aku.. x sume org berfikiran mcm ak.. erm.. masing2 buat mcm x tau.. tp sedangkan ade masalah antra kite yg perlu diselesaikan.. aku pun bingung memikirkannya.. ak ptt mula dulu ataupun ak ptt diamkan saja.. sbenanyer ak xde pilihan pun.. ak hanya mampu berdiam tanpa sebarang kata2.. hanya mampu berserah pada takdir.. dan jalani hidup seperti biase... yg penting.. aku dah minta maaf.. dimaafkan atau tidak.. ak berserah kepada dia.. huhuh.. dah..jom smbg kerja balik.. daaaaaaa

No comments:

Post a Comment