Daisypath - Friendship

Wednesday, October 10, 2012

BFF...ak sntiasa ada untuk kau..

Aku baru je dapat panggilan dari kawan baik ak.. die mengalami masalah.. tp sedeyh nyer ak xde disisi die ketika die perlukan ak.. ak nak jadi kawan semasa susah dan senang die.. sumpah sayu hati ak bile dgr die teresak2.. ak x pnah dgr die mngs trok mcm skali spjg tempoh 6taun kami berkawan.. nie sume sbb lelaki yg bernama kekasih.. Bekas kekasih sbenarnyer.. ak x salahkan sesape.. yg ex die ak x slh.. yg bff ak nie pun ak x slhkan..bg ak biase la.. sesuatu hubungan tidak semestinya berakhir dengan kebahagiaan.. utk mencapai kebahagiaan tu sgt ssh sbenanyer ..perlu melalui pelbagai cabaran .. halangan dan dugaan.. sesetengah org nie... hati mereka mmg sgt sng berubah.. tu yg wat ak x fhm sbenanyer.. mgkn de sesuatu yg membuatkan hari mereka sgt senang utk berubah dan beralih arah..  kdg2 org sng ckp..lupekan cri yg lain.. rmai lagi lelaki.. tp utk lakukan x lah semudah yg dicakap.. stelah kehilangan air mate yg jernih nie terlalu byk.. baru lah hati kite ni akan menjadi kuat utk menghadapi semua perkara .. yang paling penting..kite harus igt.. berdoa kepada Yang maha esa..iaitu Allah s.w.t .. Insyaallah... anda akan dapat hadapi nye dengan tenang..  kepada kawan baik ku.. jangan sedih2 ok.. ak sntiasa ada.. bile kau perlukan seseorg .. msg je.. kol je ak..x kire ape waktu...ak dpt teman kau dr jauh pun jd lah.. die x syg kau dah xper.. ak sayang kau sgt2.. kalau kau rase sedih.. hati ak turut rase sedih.. hati ak xkan tenang kalo tgk kau mngs mcm td.. ak sentiasa mendoakan kebahagiaan kau sehingga akhir hayat..

1 comment:

  1. thnks syg... malu plk ak huhuhu..
    i love u more n more

    ReplyDelete