Daisypath - Friendship

Friday, April 4, 2014

'MEROKOK'

Salam jumaat.. arini terdetik hati nk post sumthing kt blog.. post ni hanya sesi luahan perasaan je la org kata.. mungkin hal ni terjadi bile kite kerja dengan org keliling kite hanya ramai lelaki dari perempuan.. 'merokok' .. ak ni xde la alergik sgt ngn bau rokok nie.. sbb dr kecik.. dah biase.. ayah aku.. abg2 aku sume nyer merokok.. tp yg stress nyer bile kt tempat keje.. yg geng2 lelaki ni merokok.. ak balik keje je.. tudung.. baju.. mest bau rokok.. hari nie je.. eh bukan hari nie je. hari2 la.. kt bilik break.. kiri kanan merokok.. nk termuntah dah wei duk sedut asap rokok.. smpai ak rase sesak nafas.. huhuhu.. dulu ak duk pjbt belakang.. xde sape pn nk masuk pjbt.. bile ak duk pejabat depan. ramai je rjin singgah sembang2.. bile ak letak pewangi.. dorg dah naik segan nak hisap rokok sbb nyer dorg ckp pejabat kau nie wangi sgt la salmie oi.. segan ak nk hisap rokok.. so.. dorg akan abih kan rokok dorg kt luar.. baru masuk pejabat aku. lepas nie ak nak beli signboard yg 'Dilarang Merokok'.. nak lekat dalam pejabat ak nie.. huhuhu.. tapi bukan kate waktu keje je tau.. waktu dating pn same la.. si tunang nie merokok je memanjang.. lepas makan.. lepas wayang.. mest nak pekena rokok.. kdg2 x faham.. korg mesti pernah baca msg yg wife die wat kire2 kalo laki die x merokok.. duit leyh simpan smpai mampu beli kereta cash tu kan.. tp si pompuan nie x hisap rokok.. tp still x dpt beli kereta jgak.. mmg la.. tapi ni bukan soal duit.. ataupun membazir.. tapi bg ak merokok ni adalah perbuatan yg kurg sopan terhadap yg x merokok.. nak merokok boleh.. tp g la hisap jauh2 ckit.. sekian.. ceramah utk hari jumaat..

1 comment: