Daisypath - Friendship

Tuesday, July 9, 2013

BUDAK DAH COUPLE SEMINGGU


Hello Blogger.. korg sume pun mest dah tgk video budak nie kan.. kesian plak ak kkt dak nie.. ramai yang kutuk2 n maki2 die.. oh come on la.. bg ak dak ni x bersalah pun.. die wat utk bf die.. korg yg lbeyh2.. agypun dak zaman sekarang.normal la bg ak bnde2 mcm nie.. bg aku org yg kutuk2 tu pun sama je.. mcm la zaman skola dlu korg x bercinta dan berjanji setia bagai. jgn mnipu la kalo xde.. tapi bile tgk video nie.. mmg lawak la kan.. baru smggu kot.. excited sgt tu.. mybe si jejaka tu 1st love die..

erm.. waktu2 xde kje mcm nie. ak pn gatal la tgn stalk fb dak laki tu.. uollss tau.dak laki tu dah femes ok.. dah ade 31k follower..mampu?? dah mcm artis.. tp rmai jgak yg post bg kata2 semangat.. n then ak de la tgk2 pic2 dak tu.. dak tu nampak seorg yang baik.. tp nmpk mcm ske tuka2 gf je.. hehe.. hopefully die x kecewa kan si budak pmpn yg wat video nie.. comel pe budak nie.. suara pun boleh tahan,, x baik tau kite buka aib dak pmpn nie.. mest die rase malu gle skrg.. be strong je la dik oi.. =) pedulikan ape org nk kate.. janji kite tau ape yg kite wat.. x slh pun.. budak ni sopan je ak tgk.. korg2 kat lua sane.. yg pkai seksi2 bagai.. buka aurat sane sini.. korg xde lak nk maki2 kan.. tu la manusia skrg.. ntah ape2 je..  

No comments:

Post a Comment