Daisypath - Friendship

Thursday, January 3, 2013

Tahun 2013..

Hai kawan2.. x terlewat kot utk ak wish Selamat Tahun Baru 2013... =) semoga taun nie kehidupan kite seharian akan lebih diberkati dan diredhai..semoga Allah sntiasa memberi petunjuk kepada kite semua utk berubah menjadi wanita yg lebih soleh dan solehah.. InsyaAllah..  last week.. ak g knduri anip.. ak de jmper sorg ladies nie.. die sgt lemah lembut.. sopan.. muslimah.. ak ske.. dan ak tertarik.. dan ak berazam utk menjadi mcm die jgak..dan dengan tahun 2013 nie.. ak mulai tahun nie dengan kehidupan yg Single .. ohoi.. single lagi.. nak wat mcm ne kan.. bak kata orang.. jodoh x panjang.. so.. ku redha.. mgkn die bukan utk aku... so.. idop mest diteruskan.. kalo dikenang2 kan lama..ape pun x dpt.. Alhamdulillah.. kali nie ak dapat menangani kesedihan aku.. air mata ak setitik pun x mengalir tau.. ak dah ckup kuat dan ak dah lali ngn laki2 yg mcm nie.. mgkn lpas nie ak kne lbeyh berhati2.. dan tidak mudah menerima sesiapa utk menjadi psngn idop.. Dah la.. stop ckp psl cinta..

erm.. cube teka aku de kt mne.. ak kt Ulu Tiram Johor tau.. wah.. ak kembali selepas 3taun meninggalkan tmpt nie.. tmpt nie bg ak seribu kenangan yg bg ak xsume org dapat rasai,.. tau x kenangan ape nie.. aishh.. nie la tmpt training aku nk masuk aska dlu.. gile kome.. staun stgh beb ak duk cni.. asyik kne lanyak je.. dan ak dtg cni agy utk berkursus plak.. 4bulan stgh ak akan bermaustatin kt cni.. lame kan.. so,, ak akan amik kesempatan nie.. utk lupekan ape yg ptt.. =) hidop mest ceria..senyum tu adalah ubat segala2 nya.. wpun hati nie sdeyh.. tp kite x perlu tnjuk pd semua org lain.. sbb itu akan menambahkan lagi kesedihan kite lagi..kursus nie mybe agak bz.. mgkn lpas nie xde mase dah ak nk update blog.. see u again kawan2..

No comments:

Post a Comment